fredag 25 september 2009

Nystart av köpstoppet

Mitt köpstopp bröts i våras... i samma veva som min resa igenom sjukvårdens karuseller startade, och jag kastades rakt in i en dödsångest utan dess like.
Jag och sambon beslutade att LEVA IDAG, då vi inte visste hur lång tid jag skulle ha kvar... eftersom läkarna inte visste vad det var för fel på mej, osv.

Så, vi har levt under sommaren i något som nästan kan liknas vid en "köphysteri" istället... då vi köpt växter och möbler osv till den trädgård där vi tillbringat all ledig tid.
Och, nu... då läkarna kommit fram till en diagnos eller två... och jag fortfarande inte är frisk... men, det åtminstone finns ett namn på vad jag har i kroppen... Och, då vårt sparkapital är i det närmaste uttömt... så, startar vi om vårt köpstopp och våra besparingar.
Och, jag kommer att använda den här bloggen igen!

Tack till alla som inte gett upp om den här bloggen!
Och, nu hakar jag på igen!

1 kommentar:

  1. Hej igen!

    Jag har själv blåst liv lite i min gamla köpstopp blogg igen. Gjorde det häromdagen. Blir ledsen av att höra att du gått och blivit riktigt dålig. Härligt att kunna följa er resa med köpstopp igen. Och du vet var jag finns.

    Kraaaam

    SvaraRadera