lördag 3 januari 2009

Mina bankkonton

Kontot som jag varje dag för över de 10% (som jag tar från de dagliga inkomsterna) till har jag hos Ikanobanken.
Där finns inga avgifter. Och, dom har den högsta inlåningsräntan, som jag känner till.

På Ikanobanken har jag några stycken andra konton också, som är "öronmärkta" för olika syften.
Ett har jag döpt till "Hem". Och, på det kontot kommer jag att sätta in alla pengar som kommer in på allt som jag ska sälja, av det som bara ligger här och tar upp dyrbar plats.
Ett annat konto har jag döpt till "Blogginkomster". Och, som det låter så går alla pengar in dit som jag tjänar på att blogga.
Inga stora inkomster (än). Men, "många bäckar små...")

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hamnade här av en slump och blev nyfiken. Hur tjänar du pengar på att blogga? Jag tar gärna emot tips. lisa.kvarnlof@gmail.com

    SvaraRadera